Crema Nocciola to wysokiej jakości kremowe nadzienie stworzone specjalnie dla piekarzy rzemieślniczych i cukierników. To nowe nadzienie składa się z 12% świeżo prażonych orzechów laskowych, łuskanych na kilka minut przed pieczeniem, aby uwolnić ich czysty, naturalny smak. W połączeniu z 9% intensywną czekoladą Callebaut®, nadzienie ma bardziej owocowy, świeży i lekko prażony smak orzechów laskowych. Crema to zupełnie nowa gama produktów, oferująca dekadenckie, łatwe w użyciu nadzienia czekoladowe, idealne do smarowania, szprycowania, wtryskiwania, aromatyzowania, napełniania i dekorowania w szerokim zakresie zastosowań po wypieku. Dodatkowo produkt jest bezglutenowy, bez barwników, sztucznych aromatów i soi!
Nadzienia zapewniają:
• Doskonałe i niepowtarzalne doznania smakowe z czekoladą • Kremowa i łatwa w obróbce konsystencja w temperaturze pokojowej • Składniki z naturalnych źródeł • Zwiększoną rentowność • Produkt wspierający Fundację Cacao Horizons
do pobrania
NASI DOSTAWCY
O FIRMIE
Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.
Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.
Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.