Pomada wodna wiadro

tel.: +48 42 674 52 24
tel.: +48 42 674 69 45
zamowienia@plus.biz.pl
kod produktu
Pomada wodna wiadro
opakowanie
15kg
producent

opis produktu

Tradycyjna pomada wodna do wykańczania produktów ciastkarskich i pieczywa cukierniczego, nadająca się do barwienia oraz aromatyzowania. Masa cukiernicza do oblewania ciast odznacza się intensywnie białą barwą w opakowaniu, a po nałożeniu na produkt – w zależności od ilości zastosowanej wody –  może mieć barwę od białej do przeźroczystej.

Pomada do ciasta, wyjęta prosto z opakowania, nie jest produktem gotowym do użycia. Przed nałożeniem na produkt należy ją podgrzać w łaźni wodnej do temperatury ok. 40°C, a następnie dodać maksymalnie 5 % wody. Regulując ilość dodanej wody podczas przygotowywania, możemy uzyskać pomadę o odpowiadającej nam strukturze na gotowym produkcie.

Sucha masa: 87% - 88,5 (wiadro)/ 88,5% - 89,5% (karton)

Opakowanie: wiadro 15kg

Okres przydatności do spożycia: 12 miesięcy.



do pobrania

O FIRMIE

Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.

Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.

czytaj więcej

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji