Zestaw HELLO KITTY PINKY 02589

tel.: +48 42 674 52 24
tel.: +48 42 674 69 45
zamowienia@plus.biz.pl
kod produktu
Zestaw Hello Kitty Pinky 02589
opakowanie
8kg + 112 szt opłatków z wizerunkiem Hello Kitty
producent

opis produktu

Hello Kitty to marka od niemal 40 lat rozpoznawana i uwielbiana przez dzieci na całym świecie. Jeżeli chcesz je przyciągnąć do swojej lodziarni, trudno o lepszy sposób!

Decydując się na zakup oryginalnego zestawu Hello Kitty PINKY Mec3, nabywasz prawo sprzedaży pysznych, naturalnych lodów truskawowych z delikatnym aromatem białej czekolady, pod znakiem towarowym Hello Kitty.

Uwaga - logiem Hello Kitty mogą być oznaczane wyłącznie lody zrobione zgodnie z recepturą MEC3, użycie loga w inny sposób stanowi naruszenie prawa.

W zestawie:
- koncentrat w proszku: 4 opakowania po 2 kg (kod 02589),
- 4 x 112 szt. opłatków z wizerunkiem Hello Kitty (kod 43735).

Sposób użycia: 70 g na kg mieszanki mlecznej, i 4 opłatki do każdego kg mieszanki.

do pobrania

O FIRMIE

Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.

Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.

czytaj więcej

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji