Maestra Cukiernicza MB

tel.: +48 42 674 52 24
tel.: +48 42 674 69 45
zamowienia@plus.biz.pl
kod produktu
Maestra Cukiernicza MB
opakowanie
2x5kg
producent

opis produktu

Zastosowanie margaryny Maestra Cukiernicza MB:

Margaryna posiadającwyjątkowy aromat, nadaje gotowym wypiekom pożądany smak i zapach.Doskonale łączy się z masłem i innymi dodatkami, zwiększającobjętość wypieków.


Cechy produktu

Bez konserwantów isztucznych aromatów.

Bardzo łatwełączenie z masłem i innymi dodatkami.

Doskonałewłaściwości napowietrzania (tablerowania).

Właściwa strukturawyrobów cukierniczo-piekarskich.

Wyjątkowewłaściwości smakowo-zapachowe gotowego produktu.

Doskonała do kremówi wypieków szerokiej gamy ciast.

Należy przechowywaćw suchym pomieszczeniu, w temp.: 4-15°C


Szczegóły

Konsystencja Stała

Zawartośćtłuszczu80%

Typ opakowania Karton

Waga/Pojemność(kg/L)10 kg (2 x 5 kg)

Przeznaczenie Dowypieków

Sugerowana temp.obróbki20-22°C

Segment Premium

Okresprzydatności150 dni




do pobrania

O FIRMIE

Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.

Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.

czytaj więcej

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji