SKŁADNIKI: Cukier, mleko pełne w proszku, białka MLEKA, tłuszcz roślinny utwardzony (palmowy, kokosowy), syrop glukozowy, emulgator E472a, MLEKO odtłuszczone w proszku, serwatka
(z MLEKA), stabilizatory (E412,
E466), aromat, sól.
Produkt może zawierać: zboża zawierające gluten, jaja w proszku, nasiona sezamu,nasiona soi.
SPOSÓB UŻYCIA:
1kg proszku lodowego połączyć z 3 l wody pitnej,
mieszając rózgą cukierniczą do uzyskania jednolitej zawiesiny.
Otrzymaną mieszankę odstawić na 15 min. , a następnie wlać do
zbiornika urządzenia zamrażającego. Zapas mieszanki przechowywać w
urządzeniu chłodniczym w temp. 0-5oC nie dłużej niż 24 godz. Mieszanka nie wymaga pasteryzacji, ale może być jej poddana w temp. od 65oC do 85oC bez wyraźnej zmiany smaku, barwy i konsystencji.
Wartośćodżywcza w 100g produktu:
Wartośćenergetyczna 1784kJ /426kcal,
Tłuszcz 8,9g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone 7,0g,
Węglowodany 80g,w tym cukry 78g,
Błonnik 1,1g,
Białko 7,0g.
Sól 0,66g.
do pobrania
NASI DOSTAWCY
O FIRMIE
Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.
Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.
Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.