Kluczową rolę w strukturze, smaku i wartości odżywczej wypieków odgrywa MĄKA. Wybór odpowiedniego rodzaju mąki oraz jej jakość mają zasadniczy wpływ na ostateczny efekt wypieku.
Mąka pszenna typ 500,
znana również jako mąka luksusowa, składa się głównie z bielma pszenicy,
co nadaje jej charakterystyczną białą barwę i drobniejszą strukturę. Zawiera 0,50% popiołu, co oznacza, że jest to mąka o niskiej zawartości zewnętrznych warstw ziarna.W składzie znajdziemy węglowodany, białko, błonnik, a także śladowe ilości tłuszczu i soli.
MĄKA PSZENNA jest idealna do wyrobów cukierniczych takich jak babki piaskowe, ciasta kruche, bułki drożdżowe, pączki, naleśniki czy gofry. To bogate źródło węglowodanów, głównie skrobi, która dostarcza organizmowi energii oraz białka.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA w 100 g mąki,
Wartość energetyczna
1435
kJ
343
kcal
Tłuszcz
1,2
g
w tym kwasy tł. nasycone
0,31
g
Węglowodany
74
g
w tym cukry
2,3
g
Białko
10,1
g
Sól
0,005
g
Błonnik
g
do pobrania
NASI DOSTAWCY
O FIRMIE
Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.
Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.
Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.