Maka żytnia razowa Typ 2000

tel.: +48 42 674 52 24
tel.: +48 42 674 69 45
zamowienia@plus.biz.pl

opis produktu

Mąka razowa Typ 2000 jest pozyskiwana poprzez jednokrotne zmielenie ziarna. Z tego powodu mieści się w niej więcej otrąb, niż w przypadku jaśniejszych mąk. Dlatego też jest zdrowsza i zawiera więcej wartości odżywczych. Jest to mąka ciemniejsza od mąki żytniej 720 o charakterystycznym, intensywnym zapachu. 


Mąka żytnia razowa typu 2000 jest bogata w błonnik, który jest korzystny dla trawienia i utrzymania zdrowej wagi ciała. Zawiera również składniki odżywcze, takie jak witaminy z grupy B, żelazo, magnez i cynk.

Typ 2000 oznacza zawartość 2,00% substancji mineralnych w mące. Im w mące jest większy udział okrywy owocowo-nasiennej, tym ten procent jest większy. Im wyższy wskaźnik, tym mąka jest bogatsza w składniki mineralne, ale zarazem cięższa.


Wartości odżywcze mąki żytniej typ 2000 w 100g: 

  • Wartość energetyczna (kcal) 323
  • Tłuszcz 2,2 g
  • Kwasy tłuszczowe nasycone 0,0 g
  • Kwasy tłuszczowe wielonienasycone 0,0 g
  • Kwasy tłuszczowe jednonienasycone 0,0 g
  • Cholesterol 0 mg
  • Sód 0 mg
  • Węglowodany 61 g
  • Błonnik 6 g
  • Białko 8 g


Zastosowanie:

Najczęściej jest stosowana do wypieku chleba żytniego razowego, zakwasu na chleb i żurek, kluseczek i makaronów oraz ciast, ciasteczek i muffinek typu fit.
do pobrania

O FIRMIE

Przedsiębiorstwo Plus (hurtownia dodatków cukierniczych i piekarniczych) powstało w 1988 r. Działalność rozpoczęło w Aleksandrowie Łódzkim, dystrybuując wielkotonażowe towary na terenie całej Polski. W 1995 r. firmę przeniesiono do Łodzi, gdzie, przy ulicy Tuwima, rezyduje do dziś w 100-letnich obiektach. Budynek hurtowni zbudowany został w 1919 roku przez Hugo Güttla i Józefa Wójtowicza, którzy na ulicy Przejazd (dziś Tuwima) założyli Fabrykę Mydła i Kosmetyków. Usytuowanie w sercu miasta jest ułatwieniem dla potencjalnych partnerów. Fabryczna przeszłość zabudowy podkreśla klimat lokalizacji i nawiązuje do przemysłowych tradycji ”Kominogrodu”.

Zmieniający się szybko rynek, spowodował reorganizację strategii handlowej firmy. Przedmiotem naszego zainteresowania stali się producenci lokalni (cukiernicy, piekarze, lodziarze i gastronomicy), których zaczęliśmy zaopatrywać w podstawowe produkty. Obecnie dystrybucją obejmujemy głównie Polskę Centralną, lecz za pośrednictwem spedycji dostarczamy zamówienia w każdy zakątek kraju. Skoncentrowanie uwagi na konkretnym obszarze pozwoliło podnieść jakość obsługi klienta i zindywidualizować kontakty biznesowe. Na przestrzeni lat podejmowaliśmy szereg inicjatyw mających na celu budowanie wzajemnych relacji z klientami i dostawcami.

czytaj więcej

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Więcej informacji